Orientering ift. coronavirus/ COVID19
Hos Kraftvaerk FoodTech er vi opmærksomme på myndighedernes skærpede tiltag. Vi ved at mange af vores brugere bliver ramt af disse, især er de offentlige storkøkkener og fødevareproducenterne er under ekstraordinært pres på produktionen, mens kantinekøkkenerne oplever omstrukturering og øget produktion af fx madpakker. Men derfor kan behovet for support til Dankost Pro stadig blive aktuelt, hvilket kan give bekymringer om, hvordan situationen vil påvirke vores serviceniveau for vores kunder.

Vi vil gerne forsikre om, at vi stadig er fuldt ud operationelle!

Her gives en status over, hvilke forholdsregler vi tager, for at imødekomme tiltagene i takt med at de udstedes, og hvordan vi stadig kan yde den service, som vores brugere kan have brug for.

Support
Mange af vores medarbejdere arbejder hjemme og vi er fuldt ud operationelle over telefon, mails og Teamviewer. Supporten betjenes derfor ufortrødent og vi sidder klar til at afhjælpe med Dankost Pro, ganske som vi plejer, på telefonen, mails og Teamviewer.

Møder og præsentationer
Møder og præsentationer afholdes stadig, i det omfang der er behov for. Vi kan også tilbyde at afholde dem online over Microsoft Teams, for at imødekomme de skærpede tiltag om kontakt fra myndighederne. Vi står derfor stadig til rådighed, hvis du eller din virksomhed går med tanker om Dankost Pro, moduler eller andre ydelser.

Vi følger nøje med i situationen og giver en melding, hvis der skulle opstå ændringer.

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål eller vil vide mere om vores løsninger, så kontakt os gerne allerede i dag på info@kraftvaerk-foodtech.com eller ring på +45 4070 2490